• Huvudsponsorer

Fredag Fre 22 Mars Mar
Söndag Sön 24 Mars Mar
Tisdag Tis 26 Mars Mar
Torsdag Tor 28 Mars Mar
Lördag Lör 30 Mars Mar
Måndag Mån 1 April Apr
Onsdag Ons 3 April Apr
Lördag Lör 6 April Apr
Måndag Mån 8 April Apr
Onsdag Ons 10 April Apr
Fredag Fre 12 April Apr
Söndag Sön 14 April Apr
Tisdag Tis 16 April Apr
Torsdag Tor 18 April Apr
Torsdag Tor 8 Augusti Aug
Lördag Lör 10 Augusti Aug
Fredag Fre 23 Augusti Aug
Lördag Lör 24 Augusti Aug
Torsdag Tor 29 Augusti Aug
Lördag Lör 31 Augusti Aug
Torsdag Tor 5 September Sep
Lördag Lör 7 September Sep
Lördag Lör 14 September Sep
Tisdag Tis 17 September Sep
Torsdag Tor 19 September Sep
Lördag Lör 21 September Sep
Torsdag Tor 26 September Sep
Lördag Lör 28 September Sep

Länsförsäkringar Värmland – en fortsatt viktig partner

15 juni 2018 11:00
Partner

Länsförsäkringar Värmland och Färjestad BK fortsätter det mångåriga samarbetet.
– Vi är glada och stolta att Länsförsäkringar Värmland fortsatt ser Färjestad BK som en viktig partner i sin varumärkesstrategi, säger Mats Tågmark, marknadschef Färjestad BK.


Länsförsäkringar Värmland och Färjestad BK har haft ett samarbete i över 10 år och båda parter är glada att samarbetet fortsätter.
– Vi på Länsförsäkringar Värmland finns och verkar i Värmland och därför känns det bra att vi fortsätter vårt givande samarbete med Värmlands bästa ishockeylag. Självklart är det viktigt att vi med detta samarbete stöttar herrarnas a-lag, men lika viktigt för oss är att det också inkluderar damerna och alla ungdomar i föreningen, säger Ulrika Obstfelder Peterson, vd på Länsförsäkringar Värmland.

– Vårt samarbete med Länsförsäkringar har som sagt pågått mer än 10 år och vi är jättestolta för att få fortsätta tillsammans. Förutom exponering på våra lag, så nyttjar även Länsförsäkringar Löfbergs Arena till en ”arena” för kund och personalaktiviteter vilket gör vårt samarbete ännu djupare, säger Niclas Eriksson, säljledare Färjestad BK.

– Att Länsförsäkringar, som är ett av Värmlands starkaste varumärken, väljer Färjestad BK fortsatt och som en del av sin varumärkesstrategi gläder oss enormt. Vi ska göra allt vi kan både på och utanför isen för bästa leverans, avslutar Mats Tågmark.