Lördag Lör 15 Maj Maj
Fredag Fre 11 Juni Jun
Onsdag Ons 11 Augusti Aug
Torsdag Tor 19 Augusti Aug
Fredag Fre 20 Augusti Aug
Fredag Fre 27 Augusti Aug
Tisdag Tis 31 Augusti Aug
Fredag Fre 3 September Sep
Tisdag Tis 7 September Sep
Lördag Lör 11 September Sep
Lördag Lör 18 September Sep
Torsdag Tor 23 September Sep
Lördag Lör 25 September Sep
Torsdag Tor 30 September Sep
Lördag Lör 2 Oktober Okt
Torsdag Tor 7 Oktober Okt
Lördag Lör 9 Oktober Okt
Söndag Sön 10 Oktober Okt
Tisdag Tis 12 Oktober Okt
Torsdag Tor 14 Oktober Okt
Lördag Lör 16 Oktober Okt
Torsdag Tor 21 Oktober Okt
Lördag Lör 23 Oktober Okt

Länsförsäkringar Värmland – en fortsatt viktig partner

15 juni 2018 11:00
Partner

Länsförsäkringar Värmland och Färjestad BK fortsätter det mångåriga samarbetet.
– Vi är glada och stolta att Länsförsäkringar Värmland fortsatt ser Färjestad BK som en viktig partner i sin varumärkesstrategi, säger Mats Tågmark, marknadschef Färjestad BK.


Länsförsäkringar Värmland och Färjestad BK har haft ett samarbete i över 10 år och båda parter är glada att samarbetet fortsätter.
– Vi på Länsförsäkringar Värmland finns och verkar i Värmland och därför känns det bra att vi fortsätter vårt givande samarbete med Värmlands bästa ishockeylag. Självklart är det viktigt att vi med detta samarbete stöttar herrarnas a-lag, men lika viktigt för oss är att det också inkluderar damerna och alla ungdomar i föreningen, säger Ulrika Obstfelder Peterson, vd på Länsförsäkringar Värmland.

– Vårt samarbete med Länsförsäkringar har som sagt pågått mer än 10 år och vi är jättestolta för att få fortsätta tillsammans. Förutom exponering på våra lag, så nyttjar även Länsförsäkringar Löfbergs Arena till en ”arena” för kund och personalaktiviteter vilket gör vårt samarbete ännu djupare, säger Niclas Eriksson, säljledare Färjestad BK.

– Att Länsförsäkringar, som är ett av Värmlands starkaste varumärken, väljer Färjestad BK fortsatt och som en del av sin varumärkesstrategi gläder oss enormt. Vi ska göra allt vi kan både på och utanför isen för bästa leverans, avslutar Mats Tågmark.