Tredje raka på torsdag?
Publicerad: 2018-10-22
inför match
Två raka fullpoängare. Först Örebro borta och senast fick, inför 7300 fans i Löfbergs Arena, Djurgården möta sina grönvita övermän. Färjestad bjöd på väldigt underhållande och fartfyllt spel och publiken var verkligen med på noterna.

Trenden är vänd och nu siktar vi uppåt i tabellen. På torsdag kommer svårspelade Rögle på besök. Topptippade Rögle har haft en tung start på SHL men kommer med stärkt självförtroende efter segern mot Timrå.

Ska Färjestad ta sin tredje raka seger och fortsätta resan upp genom tabellen? Wikstrand och resten av laget är verkligen peppade för att återigen ge publiken i Löfbergs arena, valuta för entrépengen.
– Senast mot Djurgården var det en grym stämning i hallen. Hela laget kände energin som publiken gav. På torsdag gör vi om det igen tycker jag, säger kapten Mikael Wikstrand.

Bli en del av matchen du också!
På torsdag kostar en ståplatsbiljett från 65kr och sittplats från 95kr. Klicka här för att komma till biljettsidan.

Varmt välkomna!

Content manager Mattias Westman