Auktion till förmån för Rosa Bandet
Publicerad: 2018-10-16
Rosa Bandet
För att stötta kampen mot bröstcancer auktionerar vi nu ut ett antal specialklubbor från CCM som Joakim Nygård och Fabian Zetterlund just nu spelar med.

Några kanske har lagt märke till det, andra inte. Klubborna som Joakim Nygård och Fabian Zetterlund just nu spelar med är en specialklubba från CCM där det finns en del rosa detaljer. Detaljer som man vill koppla samman med Rosa Bandet-kampanjen. Dessa klubbor, 6 till antalet, auktionerar vi nu bort, och intäkterna går direkt till kampen mot bröstcancer.
– Snart har vi väl alla någon som vi känner eller känner till som blivit drabbad. När vi fick möjligheten att gör det här tillsammans med CCM så hakade vi på. Det är för en bra sak, säger materialförvaltare Jocke Andersson.

Nygård och Zetterlund har tre specialklubbor var och när oktober månad är slut så går de under klubban. Jocke Andersson är dock noga att påpeka att de kommer att gå i ”befintligt skick”.
– Jo men så är det ju. Det kan ju hända att någon klubba går av osv, men det här är ju mer en klubba man kanske ropar hem för att stötta Rosa Bandet än för att lira med.

Auktionen pågår till den 30 oktober och du hittar den via den här länken.