Om oss
Vi på Löfbergs Arena jobbar med event som förenar människor, event som gör skillnad, inte bara i stunden utan som skapar minnen för livet. Oavsett om det är melodifestivalen, hockeymatcher, konserter eller luncher så är vår personal den viktigaste ingrediensen för att skapa just minnen och mening. Tillsammans arbetar vi för att skapa en arenaupplevelse i världsklass.
Rollen
Som assisterande service manager blir du en viktig del av Löfbergs Arena och kommer där arbeta med den dagliga driften samt utförandet av våra bokningar. Du svarar till Service manager som operativt leder verksamheten. Du följer upp och utvärderar verksamheten mot uppsatta mål. Du praktiserar ett närvarande ledarskap och bedömer medarbetarnas arbetsinsatser med ambitionen att optimera personalteamet, dess resurskrav och utvecklingsbehov.
Du är delaktig i arbetet kring policy och strategier samt metod och teknik för genomförande och uppföljning av verksamheten och dess resultat. I din roll som assisterande service manager gör du prioriteringar och omdisponeringar, samt beslutar om åtgärder, svarar för arbetsrutiner och personalutveckling.
Du
Rollen som assisterande service manager är omfattande och varierande. Det kräver att du som person är flexibel, strukturerad och prestigelös. Du har en stort och genuint intresse för värdskap och service samt mat och dryck. Du ser positivt på förändringar, bidrar i förändringsarbetet och har höga ambitioner att utvecklas tillsammans med företaget. Du har fokus på våra gäster och sätter stor stolthet i att skapa den bästa gästupplevelsen. Du är en ledare som utvecklar och inspirerar andra. I din ledarstil är du kommunikativ och ser nyttan av ett gott samarbete och förstår vikten av teamkänsla.
Tjänsten
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med sex månaders provanställning. Start omgående. Skicka din ansökan till [email protected] och märk med ”Ass. Service Manager”. Alla ansökningar kommer behandlas löpande.