Bild saknas
Autografer

För att erhålla autografer från spelare eller ledare i Färjestad BK är du alltid välkommen ner till någon av våra träningar eller efter matcher för att få autografer av spelare och ledare.

Tifogruppen

Tifogruppen består av personer som brinner för Färjestad BK. Vi anordnar läktararrangemang, även kallat tifon, för laget vi älskar.

Detta sker givetvis helt ideellt eftersom det är hyllningar från oss till Färjestad. Så ska det förbli, emellertid uppstår det en hel del kostnader kring detta när det görs i större skala. Det kan vara exempelvis tyg, flaggpinnar, tejp, färg och en hel massa annat.

Känner du att du vill stötta oss och bidra till dessa tifon? Alla bidrag är välkomna, stora som små. Donera gärna en slant via PayPal (se till höger) eller lägg en slant i någon av insamlingshinkarna på matcherna. Tifogruppen har en insamlingshink vid the wolfpacks bord i Nitton32, samt ett bord i entréhallen. Genom ditt stöd bidrar du till både ett ökat stöd för Färjestad och en bättre stämning på matcherna.

Undrar du något eller är sugen på att hjälpa till på annat sätt än ekonomiskt? Gå gärna fram till någon av oss på en match! Du hittar oss med insamlingshinkarna. Via e-post når du oss på [email protected]

På den sköld du klär
Ladda upp med rätt musik!