Det har hänt en del sedan 1960-talets matcher på uterinken till dagens i Löfbergs Arena. Isen är kvar på exakt samma plats, men möjligheterna till arenaupplevelser efter det egna önskemålet är något helt annat. Vi kan erbjuda allt från en korv i bröd på läktaren, till en ”fine dining” i Chef’s Table – och massor där emellan!

Företagsloge

Våra loger är för 10-12 personer och de har arenans bästa platser.

På dagtid kan du nyttja din loge som mötesrum eller för mindre konferenser, med närhet till lunchen i The Locker Room. Du har såklart även tillgång till din loge vid samtliga matcher och publika evenemang i Löfbergs Arena.

Docero Lounge

Vår lounge för dig som vid ett eller flera tillfällen per säsong vill få en helhetsupplevelse. Här har du möjlighet till konferens, egen bar, bastu och en direkt närhet till arenans hjärta –stämningen på läktaren! Som gäster i Docero Lounge är man dessutom matchvärd och presenteras på mediakuben under matchen. För sällskap mellan 26-40 personer.

Studio Kinnarps

Vår största eventloge, med plats för 20-40 personer.

Med arenans bästa panoramavy får du här en härlig överblick över händelserna på såväl isen som på läktarna. Vi skräddarsyr din kväll med mat och dryck, allt efter dina egna önskemål.

Säsongskort

Ditt företags fasta platser i arenan under samtliga hemmamatcher.

Eget bord i Golden Star

Likt ett säsongskort, ditt bord är ditt under hela säsongen. Här kan du träffa dina kunder under lättsamma former, mat och dryck i en isnära miljö. Valet mellan balkongbord eller bakre bord är ditt! För 4-6 personer.

Kontakta oss!

VI BERÄTTAR GÄRNA MER OM VÅRA MÖJLIGHETER!

Bild saknas