Lunch i Löfbergs Arena!

Lunchserveringen är på sommarledighet, men är tillbaka i början av augusti (5/8) igen!

Välkommen till Golden Star – Löfbergs Arenas kronjuvel!

Golden Star erbjuder fantastiska platser med oslagbar närhet till isen och matchen. Du har ditt bord under hela matchen där du avnjuter din middag tillsammans till vårt breda dryckesutbud. Ingår gör alltid matchbiljett där du väljer en förrätt och varmrätt, men komplettera gärna med en dessert om du önskar. Vi erbjuder utvalda drycker som vår sommelier rekommenderar till de val från menyn du väljer.

Boka bord i Golden Star här!

The Chef's Table

The Chef’s Table erbjuder en fantastisk upplevelse med sjurätters middag, dryck i perfekt harmoni och hockey från bästa plats.
The Chef’s Table tar dig helt enkelt på en upplevelseresa som du knappast hittar på andra ställen i hockeyeuropa!

Du bokar bord till Chef's Table här.

Hockeytugg - Sittplatsbiljetter och middag!

Hockeytugg är för dig som redan har matchbiljett men som vill lägga till gott käk och verkligen känna in hockeyn innan matchen! Det är ett av vårt mest efterfrågade paket där du väljer sitt- eller ståplats på utvalda sektioner i Löfbergs Arena. Middagen äter du i restaurang The Locker Room innan matchen för att sedan gå till era platser ute i arenan. Naturligtvis erbjuder vi Hockeytugg även för barn till och med 13 år.

Lägg till käk till din biljett här.

The Locker Room - Balkongen

Balkongen är placerad i hjärtat av Löfbergs Arena, precis ovanför ståplats där pulsen och stämningen är som bäst. Borden ligger ut mot isen och ni både äter, dricker och följer den spännande matchen från era platser.
Borden passar bäst för fyra men det får plats sex personer. Varje bord har ett eget glasparti som ni öppnar för att få bästa stämningen från arenan.

Boka bord till balkongen här.

Skylounge - en sportbar, fast live!

Du följer matchen från arenans bästa platser i unik barmiljö.
I Skylounge får du en egen sittplats längs med det långa barbordet samtidigt som du beställer all dryck du önskar direkt med mobilen. Kan det bli bättre och enklare?
Skylounge är en restaurang också där du kompletterar din matchbiljett med något att äta från vår trevliga meny.  För att boka plats i Skylounge behöver du ha fyllt 18 år.

Boka bord i Skylounge här.

Studio Kinnarps

Studio Kinnarps erbjuder fantastiska platser med oslagbar närhet till arenarummet och matchen. Du har ditt bord under hela matchen där du avnjuter din middag tillsammans till vårt breda dryckesutbud i antingen en bekväm soffa eller vid baren.

Kontakta Kundcenter

För att få svar på frågor eller mer information, kontakta vårt kundcenter.

Bild saknas