Speciellt inspirationsevent för tjejhockey
Publicerad: 2018-11-07
Lördagen den 17 november bjuder Färjestad BK Hockeyallians in till ett speciellt event i samband med matchen i DamEttan Västra mellan Färjestad BK och Leksands IF i Löfbergs Arena.

Färjestad leder serien efter 6 omgångar och är ännu obesegrade med sina 17 poäng. Leksand ligger på tredje plats i serien.

Direkt efter matchen blir det Fan Corner i entréhallen i arenan, där det finns möjlighet att träffa spelarna i laget, ta autografer, ställa frågor och så vidare.

Frivillig entré till matchen. Matchstart kl. 17.30

Girl Power All Stars är ett återkommande event som syftar till att inspirera aktiva och nya tjejer till att spela ishockey. Alla som vill är givetvis varmt välkomna till både matchen och Fan Corner, oavsett om du själv spelar hockey eller inte.

Färjestad BK