Möjliga återkomster i morgon
Publicerad: 2020-10-21
inför match
Olle Lycksell var på is, likaså Jacob Peterson och Joakim Nygård.

– Jag är redo om Pennan tar ut mig, säger Nygård.

Lycksell fick en släng av förra veckans förkylning medan Peterson och Nygård kommer tillbaka från skada och operation. Nu är de sugna på spel igen.
– Jag är redo och ruskigt spelsugen, sade Jacob Peterson efter onsdagens ispass.

Under träningen sattes Peterson tillsammans med just Nygård och Michael Lindqvist, vilket får anses vara en hygglig omgivning.
– Det kan man säga. De är grymt skickliga och om det blir spel, och tillsammans med dem, så kan det ju bli riktigt kul. Tror vi kan komplettera varandra bra där ute, säger han.

Joakim Nygård är inne på samma linje.
– Det känns bra och jag är redo. Sen beror det ju på om Pennan tar ut mig också, säger han.

Även om tränare Pennerborn inte ville avslöja laget idag så indikerade han ändå något.
– Det är bra att ha killarna friska och hela. Laget tar vi som vanligt ut matchdag, det är 18 timmar kvar till nedsläpp och mycket kan hända. Men känns det bra även i morgon så kan det ju bli aktuellt.