Restaurang Golden Star
Publicerad: 2015-11-09
Restaurang
Löfbergs Arenas hjärta. Här kan du avnjuta din hockeymatch med en oslagbar närhet till isen. I Golden Star kombineras gastronomi av toppklass i en pulserande miljö.

Förrätten består av noggrant utvalda råvaror som passar utmärkt som start på din matupplevelse. Förrätten serveras på en tallrik med en välkomponerad kombination. När det gäller varmrätten så serveras och trancheras den på plats av våra kockar. Ni som gäst har möjlighet att möta ett ansikte bakom maten vid varje tillfälle och passa på att prata om maten. Våra kockar kan också ge er gäster med speciella önskemål rätt service.

Till maten kan vår servis alltid rekommendera passande dryck. Såklart kan du avsluta middagen med en dessert som alltid är hemgjord och noga utvald för att passa vår buffé. Kvällens dessert beställer du på plats av din servis. Passa även på att fråga om en passande avec till desserten eller prova något av våra avecpaket.
Självklart serverar vi även alkoholfria alternativ.

Golden Star

After Game

Slutsignalen i varje match innebär starten för After Game i Golden Star. Skön musik och härlig stämning blandas med god dryck och trevlig personal.
Vi öppnar dörrarna och alla är välkomna.