Matchflytt för både dam och herr
Publicerad: 2022-01-21
Matchflytt
Till följd av smitta i både Färjestad och Örebro kommer tisdagens match att flyttas till nytt datum. Dessutom flyttas lördagens match i NDHL mellan Färjestad och Västerås.

Färjestad, Örebro och Brynäs har tidigare behövt flytta fram matcher på grund av konstaterad smitta av Covid-19 och på grund av ett fortsatt smittläge flyttas även lagens kommande matcher fram.

Det innebär att följande matcher flyttas fram:
Följande match som skulle ha spelats den 25 januari flyttas fram:
Färjestad - Örebro: nytt datum kommuniceras inom kort.

Även matchen i NDHL mellan Färjestad BK och Västerås IK, som skulle spelats i Löfbergs Arena lördag 22 januari, flyttas fram efter att Västerås fått in smitta i laget. Nytt speldatum kommuniceras inom kort.

Ändringar i övrigt:
Följande match som skulle ha spelats den 25 januari flyttas fram:
Brynäs - Rögle: nytt datum kommuniceras inom kort.

Dessutom har följande match fått nytt speldatum.
Följande match som skulle ha spelats den 3 februari har fått nytt speldatum: Luleå - Frölunda: flyttas till torsdagen den 27 januari 19:00

Kundcenter Färjestad BK/SHL