Vill du bli en del av Färjestad BK?
Publicerad: 2021-09-15
Arena
Det behövs många volontärer för att genomföra Färjestads hemmamatcher och konserter i Löfbergs Arena. Inte minst i våra olika grupper av uppskattade och duktiga publikvärdar - som nu behöver bli fler!

En publikvärd är en person med stort hjärta för klubben som deltar ideellt genom att fylla olika funktioner runt om i arenan, för att vår publik ska få en riktigt bra upplevelse.

Vi bjuder på medlemskapet i vår vackra förening, tillhandahåller vissa arbetskläder, lite ätbart under matchen (korv, dricka, kaffe) samt lite olika gemensamma aktiviteter under året. Du kommer dessutom få genomgå en webb-baserad publikvärdsutbildning.

Är du över 18 år, känner att du kan närvara minst 80% av våra matcher och andra arrangemang och är utrustad med ett stort Färjestads-hjärta – skriv ner några rader där du berättar lite om dig själv och skicka det via e-post till vår funktionärsvärd Karin Larsson.

Kundcenter Färjestad BK