Ladda upp för Kids Day!
Publicerad: 2020-04-30
Kids Day
Premiärmatchens biljetter är släppta. Nu släpper vi även biljetterna till höstens Kids Day - en match med fokus på de yngre!

Kids Day har med åren blivit en populär tillställning med en rad kringaktiviteter för de yngsta hockeyfansen att sätta tänderna i innan matchen mellan Färjestad och Malmö startar.
– Det är tredje året vi genomför en Kids Day i Löfbergs arena. De två tidigare har verkligen vart succé. Massor av "kids" och en härlig stämning i arenan. Vi fyller i år på med ännu mer aktiviteter före matchen. Bland annat kommer Färjestadstravet vara på plats utanför och barnen får testa på att köra häst, säger Mattias Westman som är projektledare för dagen.

I entréhallen kommer ALbin Tyllgren att vara konferencier och han har med sig E-sportlaget som kommer att bjuda in till match på den stora skärmen i entréhallen.

– Vi räknar med samma stora intresse som tidigare år, så tipset är att komma i god tid innan matchen, säger Westman.

Nytt för i år är att det blir en Fancorner med extra allt.
– Hela laget kommer till Fancorner efter matchen. Ett ypperligt tillfälle att ta en bild eller få en autograf av sin speciella favoritspelare, avslutar Mattias Westman.

Några hålltider för dagen:

13:15 Entrén öppnar
13:15 Aktiviteter inne och ute startar
14:15 Coop Godisregn i entréhallen
15:15 Matchstart Färjestad BK-Malmö Redhawks.

Klicka här för att se alla biljettalternativ!