Nya funktioner och biljettsläpp
Publicerad: 2019-06-20
Biljetter
Idag lanserar vi en betaversion av vårt nya biljettsystem, där du från och med idag kan köpa biljetter till utvalda matcher samt serie/säsongskort.

En första version (Beta) lanseras på hemsidan idag, där målbilden är att löpande under sommaren införa en rad nya funktioner. I denna första version finns möjlighet att skapa ett FBK-konto. Detta gör du uppe till höger i menyraden under Logga in. Skapa gärna ett konto redan idag. I denna första version finns möjlighet att köpa lösbiljetter till utvalda matcher samt köpa serie- eller säsongskort. Under Mina Sidor kommer du kunna se dina biljetter och allt annat som kan kopplas till en hockeymatch eller annat event i Löfbergs Arena.

Det som ligger närmast i planen kring att införa funktioner på hemsidan är ny design, göra sidan helt mobilanpassad, erbjuda restaurangbokningar och andra mervärden kring ett besök i Löfbergs Arena i samband med hockey och/eller konserter.

I inloggat läge kommer du som besökare löpande uppleva förändringar. Sidan kommer att anpassas utifrån vad som vi tror är relevant just för dig, både före, under och efter en match/konsert men också mellan matcher (vardag).

Vänligen notera än en gång att detta är ett test (Beta) där vi kommer behöva genomföra revideringar. För att detta ska bli så bra som möjligt behöver vi feedback från dig. Vi skulle uppskatta om du kan kontakta oss om det är saker du upplever inte riktigt fungerar, känns otydligt eller om du har tips och råd till revideringar/förändringar. Tack för både din hjälp som överseende under denna testperiod.

Ambitionen är att allt ska vara klart 31/8 och då släpper vi även upp biljetter till alla matcher under säsongen.

Har du synpunter, vänligen kontakta Johan Kemi på [email protected]

Event- och privatmarknadschef Johan Kemi