Vi söker matchhjältar!
Publicerad: 2022-08-05
Samtidigt som spelarna förgyller publikens tillvaro på isen är det många som jobbar runt densamma för att underlätta allas besök i Löfbergs Arena. Nu söker vi matchhjältar till Dam, -och U20 matcherna. Vi söker dig som vill vara med på vägen mot toppen och bli en del av gemenskapen hos oss.

Vi behöver fler publikvärdar som är med och levererar Sveriges bästa hockeyupplevelse!

De ideellt arbetande matchhjältarna runt Färjestad BK:s hemmamatcher, herr som dam, är en väldigt viktig del av verksamheten. Nu söker vi nya publikvärdar och hoppas att just du söker.

Att jobba som publikvärd är fantastiskt roligt. Tillsammans med oss blir du en nyckelspelare i det som sker runt om matcherna, för att skapa ett riktigt bra arrangemang. Arbetsuppgifterna handlar om allt från insläpp av publik till sekretariat under matcherna.

Välkommen med din ansökan!

Observera att du behöver vara minst 18 år för att ansöka.

Färjestad BK