Information om biljetter och matchflyttar
Publicerad: 2021-09-10
Biljetter
I veckan kom det glädjande beskedet från regeringen att publikrestriktionerna hävs och att våra supportrar åter är välkommen till våra arenor. Det innebär att vi inom kort kommer att släppa biljetter till samtliga matcher.

Regeringen meddelade under tisdagen att de publikrestriktioner som funnits hävs från och med 29 september. Under perioden från premiären fram till 29/9 skulle vi ha spelat två hemmamatcher - de är nu flyttade.
Vi har sökt möjligheten att flytta dessa för att alla som köpt serie/säsongskort ska få se hockey från den plats man valt, och att vi också får göra det i en välfylld arena.

Matchen Färjestad-Luleå, som skulle ha spelats 16/9, flyttas till 21/11 18:00.
Matchen Färjestad-Djurgården, som skulle ha spelats 25/9, flyttas till 12/10 19:00

Det innebär att vår hemmapremiär kommer att bli lördag 2 oktober då vi möter Leksands IF, med matchstart 18:00.

I samband med vår hemmapremiär kommer vi också att ha ett stort födelsedagskalas. Löfbergs Arena fyller i höst 20 år och det kommer vi att uppmärksamma och fira.

Vi planerar att släppa lösbiljetter och restaurangplatser till samtliga grundseriematcher nu på måndag 13 september klockan 10:00.

Våra medlemmar kommer att få förtur på lösbiljetter och kommer att få köpa sina biljetter från klockan 08:00. Mer separat information kommer via mail.

Om du inte redan är medlem så är det aldrig försent - bli det idag!

{!A}

Vi fortsätter också att ta hand om varandra och fortsätter att följa myndigheternas råd och rekommendationer.

Kundcenter Färjestad BK