Tillsammans för Skölden – Tack för stödet!
Publicerad: 2021-03-01
Som en extra krydda i vår stödkampanj fanns det chans att vinna en rad fina priser. Nu har vi dragit de vinnande numren bland alla som deltog. Stort tack för din medverkan!

Vi kommer att kontakta samtliga vinnare, och där det innefattar besök i samband med match eller kringliggande aktivitet, kommer vi överens om lämpligt tillfälle så din upplevelse blir så bra det bara går.

Här är samtliga vinnande nummer. Ditt nummer står på din ”Tillsammans för skölden-poster”.

• En helkväll i en av våra loger för 10 personer. Det kommer bjudas på mat och en av tränarna kommer på besök innan matchen.
Poster nummer: 257

• 5 paket om 2 biljetter till Sven-Ingvars konsert den 18/12 inkl mat i någon av våra restauranger:
Poster nummer: 725 – 482 – 150 – 732 – 365

• Vi bjuder dig och tre vänner på mat i vår populära restaurang Golden star.
Poster nummer: 157

• Två biljetter till konsert på KCCC med Mando Diao den 19/9
Poster nummer: 187

• Presentkort i FBK-shopen till värde av 1500 kr.
Poster nummer: 104 och 456

• Presentkort på 10 lunch i The Locker Room
Poster nummer: 59

• Signerad autentisk matchtröja från valfri spelare som överlämnas personligen av lagkaptenen
Poster nummer: 19 och 415

• 10 sittplatsbiljetter som kan tas ut vid valfritt tillfälle. Vid dessa tillfällen får du även nyttja FBK:s guldbar.
Poster nummer: 489

• En heldag med laget inför en av våra hemmamatcher! Där du får vara med på matchvärmningen och höra uppsnacket inför kvällens match för att sedan se matchen från VIP-plats i arenan, och på matchen får du även ta med en vän.
Poster nummer: 731

• Rundvandring för 2 personer i sportens korridor en vanlig träningsdag med Peter Jakobsson. Besöket avslutas med lunch i The Locker Room
Poster nummer: 15

• Säsongskort med valfri sittplats i valfri sektion. (Värde 18 000 kr.)
Poster nummer: 515 och 377

Färjestad BK