Lars Appelqvist omvald på årsmötet
Publicerad: 2021-06-16
föreningen
Lars Appelqvist sitter kvar som ordförande i Färjestad BK under kommande säsong. Det bestämde årsmötet igår kväll då ca 200 medlemmar samlades digitalt för att sätta riktningen för det kommande året,

Valberedningens förslag på nya ledmöter i styrelsen klubbades igenom, och vi kunde därför hälsa Fredrik Larsson välkommen som ledamot i styrelsen. Dessutom valdes Rickard Wallin in som ny ledamot och blir, enligt valberedningens förslag, en viktig brygga mellan styrelserummet och omklädningsrummet.

FÄRJESTAD BK STYRELSE 2021-2022

Stående från vänster: Rickard Wallin (ledamot), Jan Ingman (adjungerande), Henrik Nilsson (ledamot), Johan Engström (ledamot), Patrik Hjelte (ledamot).
Sittande från vänster: Anna Sandborgh (ledamot), Maria Frykblom (adjungerande), Lars Appelqvist (ordförande), Fredrik Larsson (ledamot).

Till föreninges revisor valdes Mattias Erikssom, KPMG