Spelarträff i fullsatt Locker Room
Publicerad: 2019-09-04
fansen
Serie- och säsongskortsinnehavarna var igår inbjudna till sin årliga säsongsupptakt. I ett fullsatt Locker Room träffades spelare och kortinnehavare och minglade, snackade hockey och kommande säsong.

– Det känns verkligen att intresset för vår klubb och vårt lag är stort. Att komma till en kväll som den här och få se så många av de som är med och gör det möjligt för oss att göra det vi gör, och att ha tid att prata med många, det värmer oss alla i laget, sade kapten Linus Johansson.

Skratten och snacken var många under kvällen som också innehöll en frågesport och intervjuer från "scenen".
– Det var en kul kväll. Trevligt att träffa så många av våra kortinnehavare på nära håll och prata lite, sade Mattias Westman som var ciceron för kvällen.

För lagets del väntar träning under onsdagen innan man på torsdag morgon sätter sig på planet för att spela två bortamatcher i CHL. Ambri-Piotta på torsdag kväll och Banska Bystrica på lördag.

– Känns perfekt att fortsätta hålla tempot med matchandet när vi nu snart ska in i vår SHL-säsong. Det ser vi fram emot, sade lagkapten Linus Johansson.