BKE StjärnaFyrkant Karlstad inleder partnerskap med Färjestad BK
Publicerad: 2021-04-14
Partner
Färjestad BK väljer BKE StjärnaFyrkant Karlstad som en partner inom telefoni. Samarbetet inleds mitt under brinnande slutspel.

– Färjestad BK är ett starkt varumärke och en av svensk ishockeys framgångsrikaste föreningar. Nio SM-titlar hittills vittnar bland annat om hög kvalitet, god kontinuitet och utveckling samt en enorm målmedvetenhet. Inom vår affärsgren kan man inte vinna SM-guld, men precis som ledare och spelare i FBK drivs vi av en stark vilja att vara bäst, säger Lars Andersson, BKE.

– Vi är verkligen tacksamma och stolta över att få starta upp ett samarbete och nytt partnerskap med BKE StjärnaFyrkant Karlstad, säger Niclas Eriksson, FBK Marknad.

BKE StjärnaFyrkant Karlstad är ett relativt nystartat företag med höga ambitioner och mål.
– Självklart är det av stort värde i vårt utvecklingsarbete att Färjestad BK även valt oss som en affärspartner. Genom det här samarbetet får vi en plattform av många företag med lokal förankring och stort hjärta, säger Simon Nilsson BKE.
– BKE StjärnaFyrkant Karlstad är varmt välkomna till Färjestad BK och nätverket ”Guldklubben” där de med sin närvaro och kompetens helt säkert kommer att lyckas utveckla både sin affär och relationer med framgång, säger Mats Tågmark på FBK Marknad.

På bilden från vänster: Mats Tågmark, FBK, Lars Andersson, Mattias Fridlund, Simon Nilsson, BKE samt Niclas Eriksson, FBK.

Färjestad BK