Nu släpps CHL-biljetterna
Publicerad: 2022-08-19
CHL
2 och 4 september är det dags för de första tävlingsmatcherna för säsongen när CHL-säsongen startar i Löfbergs Arena. Först ut är hemmamöten med Villacher SV (Österrike) och Straubing (Tyskland).

Biljetterna till de två första matcherna är nu släppta. Vi kommer även att möta polska Cracovia under hösten, och den matchen släpps upp vid ett senare tillfälle.

Det som kommer att gälla under de två första CHL-matcherna i september är att det kommer att vara fri sittning. Då vi fortfarande har byggnadsställningar i arenan så kommer vi inte att välja upplägget med numrerade platser till de matcherna. Anledningen är som beskrivits, samt att vi måste stänga av vissa rader på våra läktare.

Matcherna i CHL ingår för dig som har serie, -eller säsongskort. Däremot gäller inte reservationen av plats just de här två matcherna på grund av att vi har fri sittning.
Trots detta finns det gott om plats, och vi hoppas att alla ska trivas i sin nyfikenhet på årets trupp som gör sina första matcher på hemmaplan i och med CHL-premiären 2 september.

BILJETTLÄNKAR:

FÄRJESTAD BK – VILLACHER SV
FÄRJESTAD BK – STRAUBING TIGERS

Vi närmar oss även SHL-premiären, och du som vill säkra din plats hela säsongen – gör det nu för att få en så bra plats som möjligt!
{!A}

Kundcenter Färjestad BK